سید سجادسید سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

sajad kocholo

اولین قدم

1392/10/4 10:18
نویسنده : maman zinab
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به پسر گل وشیطون مامانشیطان

خوبی مامان جون؟؟؟؟؟؟؟؟؟لبخند

روز دوشنبه 11/9/1391 ساعت ده شب بود داشت افسانه جومونگ شروع میشد من تو اشپزخونه بودم داشتم میوه میوردم که با فیلم بخوریمخوشمزه یهو بابایی داد زد زیـــــــــــــــــــــنب گفتم وای بازم خراب کاری کردیهیپنوتیزم رومو کردم اونور دیدم تعجبداری یواش یواش تاتی تاتی میای طرفم یهو افتادی اوه منم کلی ذوق کردم بغلو ابلمو شدی ماچ....

بابا جون هم دوتا ده تومنی خوشل مشل داد بهت منم قلکتو اوردم انداختم توش...یول هر وقت میخواد بره سر کار اول ازش عوارضی میگیری بعدش میزاری بره چشم....

از 2 دی هم خودت تنهایی بلند میشی و خونه رو متر میکنی بدون کمک....از خود راضی

به زودی عکساتو میزارممنتظر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
15 دی 92 13:25
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
hannaneh
13 بهمن 92 17:27
ایــــــــ جـــــــــــانم چه جیگل شده
hannaneh
13 بهمن 92 17:30
لینکت کردم مامان زینب