سید سجادسید سجاد، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

sajad kocholo

دل نوشتهاي من برای كودكم

1392/8/25 17:41
نویسنده : maman zinab
290 بازدید
اشتراک گذاری

انسان به سه بوسه نکمیل میشود،

بوسه ی مادر که با آن پا به عرصه ی خاکی میگذاری،

بوسه ی عشق که یک عمر با آن زندگی میکنی،

بوسه ی خاک که با آن پا به عرصه ی ابدیت میگذاری

یادگاری طلایی

به آینده فکر کن ولی نگران آینده نباش و غصه آینده رو نخور.و بدون که آینده هر آدمی ماحصل کارهایست که اون آدم تو گذشته و حال انجام داده است .پس امیدوارم همیشه مراقب اخلاق و رفتار و کردار خود باشی

اگر خدا مسئولیتی رو بر دوش تو قرار داد حتما توانایی انجام اون کار رو در وجود تو دیده مطمئن باش  پیروزی از آن توست .

 جایگاهت رو در زندگی بشناس و در جایگاه خودت  و در هر سمتی  که هستی بهترین باش ...در جایگاه  یک  فرزند بهترین باش برای پدر و مادرت ...  در جایگاه یک  همسر بهترین باش برای  همسرت ...در جایگاه یک پدر بهترین باش برای فرزندت ...در جایگاه یک مدیر بهترین باش برای کارمندانت ....

 

در جایگاه یک مخلوق بهترین باش برای خالقت .... بهترین بودن =  خودت را دوست داشته باش و به خودت احترام بگذار و در کل خودت باش.

هر وقت احساس کردی افکارت پراکنده ست ... تمام افکار و احساس هایت را بر روی کاغذ بنویس ...بنویس و بنویس .... تا فکرت  از این افکار پراکنده خالی شود و به آرامش برسی و بعد به افکارت نظم  بده و درست و دقیق برنامه ریزی کن . حتما موفق می شوی. مطمئنم .

  مفهوم واقعی زندگیمیدونی چیه ؟؟؟ من بهت میگم

مفهوم واقعی زندگی اینه " لحظه ها را دریاب ...شاید این لحظه همان لحظه آخر باشد" دلم نمیخواهد اینو برات بگم اما سجاد گلم بدون که ادمها هر کدام روزی به دنیا می آیند و روزی به جایگاه ابدی برمیگردند پس همیشه یادت باشد که از مرگ همه چه دوست و چه دشمن غم انگیز شوی و کمی به آخرت و مرگ هم فکر کنی و تا زنده ای از زندگیت لذت ببر .همیشه زنده و برقرار باشی عزیز جونم . !

 

 هیچ مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشه ...اگر به دنبال راه حل باشی حتما پیداش میکنی ...

به قول شاعر :

 " سایه حق بر سر بنده بود         عاقبت جوینده یابنده بود."

 هیچوقت و در هیچ زمان این رو فراموش نکن که مامانت همیشه و در همه حال و تا رمقی داشته باشد پا به پای تو خواهد آمد و مثل فرشته ای نگهبان از تو مراقبت خواهد کرد . عزیز دلم هیچوقت تنهام نذار . این جمله آخر تو زندگیت خیلی مهمه . !!!!!!!!!و در آخر این رو بدون که آغوش گرم من همیشه و در همه حال بر روی تو عزیز دوست داشتنیم باز است برای گریه کردن و خالی کردن تو   و این جمله رو که مرد هیچوقت گریه نمیکند رو فراموش کن و بدان که رنگین کمان بعد از باران شکل میگیرد .

زندگیت همیشه مثل رنگین کمان زیبا باشد

سجاد گلم مامان همیشه دوست داره.....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)